Vanliga frågor & svar FAQ Vanliga frågor & svar FAQ

FAQ

Vanliga frågor & svar

REKLAMATIONER

Reklamationer inom 3 år efter mottagande av varorna

Gör såhär:

Kontakta oss på info@conant.se, klistra in & fyll i följande rubriker i mejlet:

Förnamn:

Efternamn:

Ordernummer:

Orsak & Beskrivning:

Bilder:

När vi mottagit din förfrågan kommer du att få ett mail med en retursedel som du fäster på paketet och lämnar in till ombud.

När vi har mottagit & godkänt din reklamation får du ersättning.

RETURER

Returer inom 30 dagar efter mottagande av varorna.

Gör såhär:

Kontakta oss på info@conant.se, klistra in & fyll i följande rubriker i mejlet:

Förnamn:

Efternamn:

Ordernummer:

Orsak & Beskrivning:

Bilder:

När vi mottagit din förfrågan kommer du att få ett mail med en retursedel som du fäster på paketet och lämnar in till ombud.

När vi har mottagit & godkänt din retur återförs hela beloppet.

Rabattkoden appliceras på samma sida som man fyller i sin adress. Skriv in rabattkoden i "Rabattkod eller Presentkort" och tryck sedan tillämpa.

När din order är färdigpackad och skickas från oss får du som kund ett mail med ditt sändningsnummer.

Vi skickar med Postnord inom Sverige. Här kan du spåra ditt paket.

1-3 arbetsdagar beroende på vilket fraktalternativ du väljer i kassan.

Alla ordrar som beställs innan 15:00 skickas samma dag.

Vid ovanligt högt tryck kan leveranstiden bli något längre, då lägger vi alltid en heads up på hemsidan.

Absolut fixar vi det. Lägg ett mail till oss på info@conant.se så hjälper vi dig med det.

Alla våra beställningar skickas från vårt lager i Falkenberg, Sverige.

Conants produkter finns endast på vår hemsida och inte i någon fysisk butik.

Instruktionsmanualer till produkterna hittar du här.

Finns din fråga inte med?

Du är varmt välkommen att mejla oss på info@conant.se eller fylla i formuläret nedan – vi svarar alltid inom en arbetsdag.

Kontakta oss

Denna webbplats är skyddad av hCaptcha och hCaptchas integritetspolicy . Användarvillkor gäller.